| « Listopad 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 

„21 st Century Skills for Teachers and Students“

                                                    
 
U sklopu Erazmus+ projekta „Gradimo novu školu“ nastavnica Marijana Milas boravila je u španjolskom gradu Valenciji, gdje je u razdoblju od 8. do 13. travnja 2024. pohađala edukaciju na temu "Vještine 21. stoljeća za učitelje i učenike". 
To je četvrta po redu inozemna mobilnost u organizaciji agencije Europass Teachers Academy u svrhu  stručnog usavršavanja nastavničkog osoblja sisačke gimnazije. Nastava se odvijala na engleskom jeziku, a grupu je činila internacionalna ekipa: predavač Petar Dumov iz Bugarske i jedanaest nastavnika iz različitih dijelova Europe: Islanda, Njemačke, Mađarske, Austrije i Hrvatske. 
Na početku tečaja zadatak je bio predstaviti svoju zemlju, grad, školu i svoj rad drugim sudionicima, kako bi se bolje upoznali, razmijenili iskustva i doznali više o funkcioniranju školskih sistema drugih zemalja. U pet dana tečaja akteri su prolazili različite praktične aktivnosti za osmišljavanje lekcija s učenjem temeljenim na zadacima, učenjem temeljenim na projektima i na preokrenutoj učionici, te upoznavanju različitih digitalnih alata i aplikacija koje mogu biti korisne u nastavi (GoogleLens, Goosechase, Google Translator, Copilot, PicCollage, Canva, Gamma, MagicSchool.ai…).

Akcent je bio na primjenjivosti i pronalaženju načina kako ugraditi vizualne resurse u nastavne jedinice, s ciljem da predmeti budu relevantniji, smisleniji i korisniji za život i karijeru učenika. Različitim metodama rada, najčešće timskim i terenskim radom, upoznali su i razmatrali značajke, prednosti i mane različitih suvremenih metodologija podučavanja. Nastava se povremeno odvijala i na atraktivnim lokacijama grada, dok je šesti dan bio potpuno posvećen kulturnim aktivnostima kojima su imali priliku zaokružiti svoj dojam o bogatoj kulturnoj i umjetničkoj baštini Valencije, grada znanosti i umjetnosti.
Projektom zacrtani ishodi učenja u potpunosti su ispunjeni: usavršavanje jezičnih kompetencija nastavnika, ovladavanje alatima informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) i razvoj ključnih kompetencija vezanih uz odabranu temu tečaja. Ovom edukacijom nisu završene projektne aktivnosti i obaveze sudionika – plan je, prije svega, nova znanja i iskustva po povratku u svoju školu implementirati u svoj budući rad i razmijeniti ih sa svojim kolegama u zbornici na prvoj sjednici.



 Pošalji prijatelju
 Pošalji prijatelju