RASPORED ZVONJENJA ZA 2021/2022
PRIJEPODNE
1. 8.00 – 8.40
2. 8.45 - 9.25
3. 9.40 - 10.20
4. 10.25 – 11.05
5. 11.10 – 11.50
6. 11.55 – 12.35
7. 12.40 - 13.20
DEZINFEKCIJA
POSLIJEPODNE
1. 13.45 - 14.25
2. 14.30 - 15.10
3. 15.25 - 16.05
4. 16.10 – 16.50
5. 16.55 – 17.35
6. 17.40 - 18.20
7. 18.25 - 19.05
Ravnatelj: Božidar Dujmić, prof.
Erasmus+ There is no difference in being different u Gimnaziji Sisak
U Gimnaziji Sisak trenutno se provodi Erasmus+ projekt NODIF ( There is no difference in being different ) koji za cilj ima promicanje jednakosti i inkluzije kroz podizanje svijesti o prihvaćanju i toleranciji socijalnih, jezičnih i kulturnih različitosti. Ovaj projekt realiziran je u suradnji s partnerskim školama Special Technological Highschool No3 iz Bukurešta, Rumunjska koja je nositelj projekta i obrazuje učenike s oštećenjem sluha ite Merifon Atatürk Bilim Ve Sanat Merkezi iz Merzifona Turska, koja je centar za nadarene učenike na području znanosti i umjetnosti. Tijekom listopada su sisački gimnazijalci boravili na mobilnosti u Turskoj gdje su s učenicima iz partnerskih škola provodili radionice vezane za interkulturalnu suradnju, a druga transnacionalna aktivnost učenja, podučavanja i osposobljavanja održana je u Gimnaziji Sisak od 08. – 11. 05. 2022. i u njoj je sudjelovalo 8 učenika i dvije osobe u pratnji iz škole partnera iz Merzifona, Turska, 9 učenika i 4 osobe u pratnji iz partnerske škole iz Bukurešta, Rumunjska te 30 učenika i 3 nastavnika iz Gimnazije Sisak.
Više pod opširnije...
:: opširnije ::ERASMUS+KA229 There is no difference in being different
U Gimnaziji Sisak trenutno se provodi Erasmus+ projekt NODIF ( There is no difference in being different ) koji za cilj ima promicanje jednakosti i inkluzije kroz podizanje svijesti o prihvaćanju i toleranciji socijalnih, jezičnih i kulturnih različitosti. Ovaj projekt realiziran je u suradnji s partnerskim školama Special Technological Highschool No3 iz Bukurešta, Rumunjska koja je nositelj projekta i obrazuje učenike s oštećenjem sluha ite Merifon Atatürk Bilim Ve Sanat Merkezi iz Merzifona Turska, koja je centar za nadarene učenike na području znanosti i umjetnosti. Ciljana skupina su učenici u dobi između 10 i 19 godina a vrijednost projekta je 53.520 eura uz planirano vrijeme provedbe od 1. 9. 2020. do 28. 2. 2023.
Tijekom listopada su sisački gimnazijalci boravili na mobilnosti u Turskoj gdje su s učenicima iz partnerskih škola provodili radionice vezane za interkulturalnu suradnju, a sljedeća mobilnost će se održati u Sisku od 08. do 11. svibnja 2022. godine i program će uključivati radionice o ljudskim pravima, raspravu na temu inkluzije i poteškoća s kojima se susreću osobe s invaliditetom te izradu „Zida tolerancije.“
U sklopu pripremnih aktivnosti učenici i nastavnici Gimnazije Sisak su se upoznali s projektnim aktivnostima te je provedeno istraživanje o pristupačnosti za osobe s invaliditetom. Istraživanje je uključivalo razgovor s predstavnicima Udruge za osobe s invaliditetom SMŽ i Udruge gluhih i nagluhih grada Siska, a rezultati će biti predstavljeni u sklopu projektnih aktivnosti.
Pripremajući se za aktivnosti učenja, podučavanja i osposobljavanja, uz eTwinning aktivnosti, pedesetak učenika Gimnazije Sisak je prošlo radionice o pristupačnosti za osobe s invaliditetom i inkluziji, a učenici koji će sudjelovati u projektnim aktivnostima s učenicima partnerskih škola su prošli i jezičnu i kulturalnu pripremu.
KA3: DEMO-YOUTH: Learning to learn across Europe
1
U tijeku je provedba još jednog Erasmus+ projekta u kojem sudjeluju učenici Gimnazije Sisak - KA3: DEMO-YOUTH: Learning to learn across Europe. Ovaj projekt provodi se u partnerstvu s udrugama za mlade i jedinicama lokalne samouprave iz Španjolske, Portugala i Latvije, a za cilj ima uspostavljanje dijaloga između mladih i donositelja odluka. U sklopu projekta održan je trodnevni seminar u Avilesu, Španjolska, na kojem su sudjelovali učenici, donositelji odluka te nastavnici i predstavnici organizacija za mlade. Sukladno Strategiji Europske Unije za mlada za razdoblje 2019 – 2027 i integrirajući cilj br. 8 Kvalitetno učenje, seminar se bavio temom kako integrirati i poboljšati različite oblike učenja čime će se mlade pripremiti za izazove života u 21. stoljeću koji se stalno mijenja.
Na seminaru je sudjelovalo osam sisačkih gimnazijalaca, članova debatnog kluba, koji su se, tijekom tri dana, bavili pitanjima formalnog, neformalnog i cjeloživotnog obrazovanja, metodama učenja i poučavanja te stjecanjem životnih vještina. Uz promicanje otvorenosti i podupiranje razvoja međuljudskih i međukulturnih vještina, naglasak je bio na personaliziranim, participativnim i kooperativnim metodama usmjerenima na učenika.
Posljednji dan seminara bio je posvećen pronalasku mogućih rješenja i inovativnih metoda kojima bi se poboljšala situacija u skladu s uočenim potrebama, a u radu su sudjelovali učenici zajedno s predstavnicima lokalnih vlasti i obrazovnog sustava.
Bilo je to još jedno iskustvo susreta, učenja i razmjene ideja koje, ne samo da stavlja izazov pred mlade ljude da doprinesu razvoju kvalitetnog obrazovanja, nego predstavlja i životno iskustvo koje omogućuje razvoj osobnih vještina, kritičkog i analitičkog mišljenja i kreativnosti.
Tekst i fotografije: Marina Kasa, prof. (za više fotografija kliknite na opširnije)
:: opširnije ::Sisački gimnazijalci na prvoj mobilnosti u sklopu projekta Erasmus+ KA229 NODIF (There is no difference in being different)
U Gimnaziji Sisak trenutno se provodi nekoliko europskih projekata, a među njima je i Erasmus+ NODIF ( There is no difference in being different ) koji se provodi u suradnji s partnerskim školama iz Rumunjske i Turske, s ciljem promicanja jednakosti i inkluzije kroz podizanje svijesti o prihvaćanju različitosti.
Nakon što se zbog pandemijskih uvjeta duže vrijeme u sklopu projekta nije mogla organizirati prva planirana mobilnost učenika i aktivnosti su se odvijale online, konačno se ukazala mogućnost da učenici otputuju na prvu mobilnost u Tursku, koje je nositelj škola Merifon Atatürk Bilim Ve Sanat Merkezi iz Merzifona.