| « Listopad 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 

Erasmus+ projekt ,,Gradimo novu školu'' - Dublin

                                     
               
U sklopu Erasmus+ projekta ,,Gradimo novu školu'' knjižničarka Gimnazije Sisak Natalija Miletić boravila je u Dublinu (Irska) gdje je od 26. svibnja do 2. lipnja 2024. godine pohađala edukaciju pod nazivom ,,Integrating AI in the Classroom with Critical Thinking“ (Povezivanje UI i kritičkog mišljenja u nastavi). Nastava se odvijala na engleskom jeziku, a uz predavačicu iz Irske, Jackie McCann, polaznici su bili iz Njemačke, Madžarske, Poljske, Belgije i Hrvatske. Europass Teachers Academy organizira edukativne programe diljem Europske unije s ciljem unaprjeđenja nastavnih procesa i povezivanja nastavnika iz različitih zemalja te su nastavnici Gimnazije Sisak rado postali sudionici ove obrazovne zajednice. Imali su priliku upoznati školske sustave zemalja navedenih zemalja, uočiti sličnosti i/ili različitosti, raspravljati o mogućnostima korištenja navedenih strategija i spremnosti kolega na suradnju. 


Tijekom tečaja sudionici su istraživali moć umjetne inteligencije u suvremenim digitalnim medijima kako bi ih mogli koristiti za poučavanje i stvaranje kvalitetnih i jedinstvenih nastavnih materijala. Tako su naučili raditi s alatima Gamma, Smodin, Diffit, Coursebox, Synthesia, Suno, Luma, Pictory, Iloveimg i brojnim drugima. Upoznali su komunikacijske posebnosti modernih oblika vizualne komunikacije, te naučili kako ih kreirati s pomoću alata umjetne inteligencije te uklopiti u poučavanje. Otkrili su kako koristiti vizualnu komunikaciju i medijsku pismenost za razvoj kritičkog mišljenja, suradnje, komunikacije i kreativnosti. Također su kritički pristupili korištenju određenih alata sugerirajući pri tome što točno može unaprijediti, a što unazaditi nastavni proces kakav nam je danas poznat. Osvijestili su činjenicu da su alati umjetne inteligencije nestalni i u procesu nadogradnje, što zna biti izazov za nastavu u kojoj su potrebni čvrsti obrasci. S druge strane, umjetna inteligencija brzo i efikasno skraćuje mnoge procese pripreme nastave i na vrlo jednostavan način briše ustaljene obrasce te je time ključan dio nastave 21. stoljeća.
Tečaj „Povezivanje UI i kritičkog mišljenja u nastavi“ omogućio je polaznicima ovladavanje alatima informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) te usavršavanje jezičnih kompetencija. Također je ponudio odgovore na velik broj izazova prilikom provođenja projektne nastave.



 Pošalji prijatelju
 Pošalji prijatelju